petek, 30. januar 2015

Pion Design Paris Flea Market

Pozdravljeni!
Dnevi kot je današnji so kot nalašč za ustvarjanje..
Mi sicer nimamo snega, ampak me prav nič ne vleče ven..

Danes bi vam rada predstavila najnovejšo kolekcijo Pion Design papirjev po imenu Paris Flea Market..
Že dolgo me ni nobena kolekcija navdušila kot ta..


Mogoče boste rekli da sem nora, ampak pri naročanju nisem mogla izpustiti niti enega motiva..
Vzela sem čisto vse..
Čeprav po navadi ne uporabljam vintage slik kot osrednji motiv mojih izdelkov, so mi bile te gospe, gospodične in šopki preveč všeč..
Če ne porabim vseh, je na zadnji strani še vedno čudovit vzorec..
Tega pa zagotovo ne bo problem porabiti..

Saj veste da so čisto vsi papirji iz te kolekcije obojestranski, ane?

No.. Kaj pa tiste bordure?
Metuljčki in tagci?
Tiste najraje uporabim, ko delam voščilnice v obliki knjigice..
Čudovit detajl so..


No.. Sedaj pa kar pridno pobrskajte med vsemi temi čudovitimi papirji..

Za malo navdiha s strani Pion Design tima pa kliknite TULE..

Lep dan vam želim!

Tina

Ni komentarjev:

Objavite komentar